Trwa rejestracja otwarta.

FAQ
1. Kto może zarejestrować się na HotZlot?

Na HotZlot może zarejestrować się każdy kto jest zarejestrowanym czytelnikiem portalu dobreprogramy i w chwili rozpoczęcia Zlotu będzie miał ukończone 18 lat.

2. Dlaczego osoby poniżej 18 lat nie mogą uczestniczyć?

Bardzo nam przykro, ale ze względów prawnych w HotZlocie mogą uczestniczyć jedynie osoby, które ukończyły 18 lat. Osoby niepełnoletnie, nawet w przypadku zgody rodziców, musiałyby na czas Zlotu pozostawać formalnie pod naszą opieką. Niestety formuła Zlotu nie pozwala nam na zorganizowanie odpowiedniej opieki nad osobami niepełnoletnimi, nie możemy więc podejmować odpowiedzialności za takie osoby. Zapraszamy na kolejne Zloty ale po ukończeniu 18 lat.

3. Czy uczestnictwo w HotZlocie jest płatne?

Koszty uczestnictwa każdego uczestnika tj. noclegi, wyżywienie, udział w imprezie integracyjnej i inne związane z organizacją imprezy będą pokrywane przez organizatorów HotZlotu. Jednakże ze względu na ograniczoną liczbę miejsc i spodziewane dużo grono zainteresowanych udziałem w Zlocie, aby uniknąć efektu tzw. pustych zgłoszeń, rejestracja będzie wiązać się z koniecznością wpłaty symbolicznych 50 zł (dopiero po wstępnej rezerwacji miejsca). Opłata ta nie będzie zwracana w przypadku rezygnacji z udziału.

Dodatkowo chętni będą mogli za niewielką opłatą przedłużyć pobyt o jeden dzień (do wtorku 16 sierpnia).

4. Kiedy rozpocznie się rejestracja?

Rejestracja będzie przebiegać dwuetapowo. Od 13 do 23 lipca włącznie rejestrować będą mogły się osoby, które otrzymają specjalne, indywidualne zaproszenia. Od 24 do 26 lipca włącznie rejestracja zostanie otwarta dla wszystkich zainteresowanych. Ze względu na chęć wyrównania szans, miejsca w otwartej rejestracji będą rozdysponowywane poprzez losowanie planowane na 27 lipca.

5. Jak będzie wyglądać procedura rejestracyjna?

Każda osoba, która podczas otwartej rejestracji dokona zgłoszenia chęci udziału w HotZlocie, otrzyma drogą mailową potwierdzenie jego przyjęcia. W przypadku wylosowania zgłoszenia w losowaniu planowanym na 27 lipca, wysyłany będzie mail wraz z numerem rachunku bankowego na który należy w ciągu 3 dni wpłacić opłatę rejestracyjną. Ostateczne potwierdzenie rejestracji zostanie wysłane po odnotowaniu wpływu opłaty na rachunek. Brak wpływu opłaty rejestracyjnej w ciągu 3 dni od daty rejestracji będzie oznaczało anulowanie zgłoszenia.

6. W jakich pokojach będziemy zakwaterowani?

Wszyscy uczestnicy HotZlotu 2016 będą zakwaterowani w ośrodku Olimp lub Olimp Retro w komfortowych pokojach z łazienkami i telewizorami. Każdy uczestnik Zlotu będzie mógł bezpłatnie korzystać z atrakcji hotelu m.in. basenu i sauny fińskiej.

7. Czy będzie możliwość wyboru pokoju i współlokatorów?

Tak, jednakże ze względów organizacyjnych procedura przydzielania uczestników do poszczególnych pokoi w hotelu będzie odbywać się jeszcze przed Zlotem. Osoby, które chciałyby być zakwaterowane z konkretnymi, innymi uczestnikami Zlotu muszą taką chęć zgłosić drogą mailową na adres rejestracja@hotzlot.pl.

Uwaga! Ze względu na formułę Zlotu, nie planujemy pokoi koedukacyjnych. Prosimy o rejestrację tylko osoby faktycznie zainteresowane Zlotem - pary, które pragną spędzić "romantyczne chwile we dwoje" zapraszamy do ośrodka w innym terminie ;) Panie są oczywiście mile widziane jednakże bez swoich chłopaków lub mężów ;)

8. Czy podczas HotZlotu będzie zapewnione wyżywienie?

Tak. Przewidziane są obiad i kolacja w sobotę. Śniadanie, obiad i wieczorny grill (zamiast kolacji) w niedzielę. Śniadanie w poniedziałek. W przerwach sesji będą dostępne także: kawa, herbata, woda mineralna i ciasteczka.

Uwaga! Koszty innych posiłków i napoi (poza przerwami kawowymi), nie będą przez nas pokrywane.

9. Czy udział w imprezie integracyjnej będzie płatny?

Udział w imprezie integracyjnej będzie bezpłatny. Podczas imprezy planujemy m.in. smakołyki z grilla i piwo. Podczas tej części HotZlotu tradycyjnie też odbędzie się konkurs w którym dla wszystkich uczestników przewidziane będą nagrody ;)

10. Czy napoje alkoholowe będą płatne dodatkowo?

Wszystkie napoje alkoholowe poza piwem w trakcie niedzielnej imprezy integracyjnej będą płatne dodatkowo. W trakcie trwania HotZlotu uczestnicy będą mogli jednak nabyć piwo lane w specjalnej cenie 5 zł za 0,5 l. Dostępne będą także niektóre inne alkohole w obniżonych cenach.

Uwaga! W trakcie trwania HotZlotu obowiązywać będzie bezwzględny zakaz wnoszenia alkoholu zakupionego poza ośrodkiem, pod rygorem natychmiastowego usunięcia z imprezy oraz opłacenia kary finansowej nałożonej przez ośrodek.

11. Czy uczestnicy będą objęci ubezpieczeniem?

Tak. Każdy uczestnik Zlotu będzie objęty ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW). Koszty ubezpieczenia będą pokrywane przez organizatorów HotZlotu.

Zaznaczamy, że objęcie bezpłatnym ubezpieczeniem wiąże się z koniecznością przekazania danych osobowych każdego uczestnika do towarzystwa ubezpieczeniowego PZU SA i ich przetwarzaniem w związku z objęciem umową ubezpieczenia.

12. Czy planowany jest bezpłatny autokar dla uczestników?

Ze względu na dużą liczbę dogodnych połączeń komunikacją zbiorową, długi czas dojazdu autokarem, a także z uwagi na malejące zainteresowanie tą formą transportu, w tym roku nie planujemy bezpłatnego autokaru dla uczestników HotZlotu.

13. Zarejestrowałem się, ale jednak nie mogę przyjechać

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, osoby, które dokonały zgłoszenia rejestracyjnego ale z różnych przyczyn nie będą mogły jednak uczestniczyć w HotZlocie zobowiązane są do możliwie najszybszego powiadomienia organizatorów drogą mailową na adres rejestracja@hotzlot.pl, ewentualnie telefonicznie pod numerami 71 771 72 44 lub 501 41 20 25. Dzięki temu będziemy mogli zwolnić miejsce dla innej osoby zainteresowanej udziałem w Zlocie.

Uwaga! W przypadku braku powiadomienia przed rozpoczęciem HotZlotu zastrzegamy sobie możliwość obciążenia osoby, która zarejestrowała się ale nie przybyła, połową rzeczywistych kosztów rezerwacji miejsca (noclegi, wyżywienie, koszty organizacyjne) tj. kwotą w wysokości 350 zł. Wyjątkami będą sytuacje gdy brak powiadomienia był wynikiem potwierdzonego przypadku losowego bądź przyczyny niezależnej od danej osoby.

14. O której muszę być na miejscu?

Prosimy o przybycie na miejsce w miarę możliwości do godziny 13:00. Rejestracja i zakwaterowanie uczestników na miejscu Zlotu rozpocznie się 13 sierpnia o godzinie 13:00 i potrwa do godziny 15:00.

15. Czy mogę przyjechać wcześniej?

Niestety nie przewidujemy takiej możliwości. Będzie jednak opcja przedłużenia pobytu o 1 dzień za niewielką opłatą (szczegółowe informacje poniżej).

16. Czy mogę zostać dłużej?

Za dodatkową opłatą 144 zł, istnieje możliwość przedłużenia pobytu o jeden dzień, od poniedziałku 15 sierpnia do wtorku 16 sierpnia. Będzie to tzw. program rozszerzony HotZlotu nastawiony przede wszystkim na integrację ;-) Cena obejmuje nocleg, śniadanie, obiad oraz pieczenie kiełbasek na ognisku. Chęć przedłużenia pobytu należy zgłosić przy wypełnianiu zgłoszenia rejestracyjnego. Opłata będzie pobierana na miejscu, w recepcji.

17. Nie zarejestrowałem się — czy mogę przyjechać?

Bardzo nam przykro, ale nie przewidujemy możliwości przyjazdu dla osób, które nie dokonały rejestracji — wstęp na teren hotelu będą miały jedynie osoby zarejestrowane. Ze względów organizacyjnych nie będzie możliwości nawet krótkich odwiedzin poza ewentualnymi uzgodnionymi wcześniej, szczególnymi przypadkami. Jest to spowodowane ograniczoną liczbą miejsc m.in. w sali konferencyjnej, która jest w stanie pomieścić określoną grupę osób.

18. Czy na terenie ośrodka znajduje się parking?

Tak. Będzie on bezpłatnie udostępniony dla uczestników HotZlotu.

19. Czy podczas HotZlotu planowane są Lightning Talks?

Tak, uczestnicy programu rozszerzonego HotZlotu (od poniedziałku 15 sierpnia do wtorku 16 sierpnia) będą mieli możliwość wygłoszenia krótkiej, kilkuminutowej prezentacji na dowolny temat tzw. Lightning Talk.

Propozycje wystąpień należy zgłaszać na adres docent@dobreprogramy.pl z dopiskiem w temacie - "Propozycja Lightning Talk na HotZlot".

20. Mam inne pytanie

W przypadku innych pytań prosimy o bezpośredni kontakt z organizatorami drogą mailową na adres kontakt@hotzlot.pl. W pilnych sprawach można skontaktować się także telefonicznie pod numerami 71 771 72 44 i 501 41 20 25.

Pomocne mogą być ponadto wątki na forum dotyczące kwestii ogólnych i organizacji dojazdu, a także regulamin (PDF).

 
Zobacz relacje z lat: 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007